سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ورود لنگی ممنوع

از مخالفت ناصرخان تا شروط ملا محمد برای استقلالی شدن

بحث انتقال حوارملامحمد بازیکن عراقی فصل گذشته پرسپولیس به استقلال هنوز به سرانجامی نرسیده است. با وجود اینکه استقلالی‌ها به شدت خواستار جذب این هافبک چپ پای عراقی هستند اما اختلافات مالی و شروطی که بازیکن سابق پرسپولیس برای مدیران باشگاه استقلال گذاشته عملی شدن این انتقال را تا حدودی دشوار کرده است.
حوار برای فقط یک نیم فصل حضور در جمع آبی‌های تهرانی 350 میلیون تومان می‌خواهد در صورتی که باشگاه استقلال به وی اعلام کرده مبلغی حدود 50 میلیون تومان کمتر از رقم درخواستی حوار را برای ادامه فصل به او می‌دهد.
گفته می‌شود اگر حتی طرفین بر سر مثال مسائل مالی و اختلافی که به آن اشاره شد به تفاهم برسند این ملی‌پوش عراقی به دلیل حضور در  اردوها و بازی‌های ملی خواستار آن است تا هر وقت تمایل داشت به جمع ملی‌پوشان عراقی بپیوندد.
حوار قصد دارد در تمام رقابت‌های پیش روی تیم ملی عراق در اختیار تیم کشورش باشد و قطعا این موضوع را به عنوان یکی از شروط قراردادش با استقلال مطرح خواهد کرد. تیم ملی عراق در دو، سه ماه آینده در دو تورنمنت معتبر یعنی بازی‌های غرب آسیا و جام خلیج فارس حاضر خواهد بود و حوار قصد دارد در این تورنمنت‌ها که همزمان با نیم فصل اول لیگ برتر ایران است به تیم ملی کشورش کمک کند.
همچنین ملامحمد در جام ملت‌های آسیا همراه تیم ملی عراق خواهد بود که البته این رقابت‌ها در میانه دو نیم فصل لیگ برتر و در تعطیلی رقابت‌های داخلی فوتبال ایران انجام می‌شود. بدین ترتیب تنها مشکل این بازیکن عراقی حضور در رقابت‌های جام خلیج فارس و بازی‌های غرب آسیاست که همزمان با بازی‌های استقلال در هفته‌های پایانی نیم فصل اول انجام خواهد شد اما از آنجا که حضور در بازی‌های جام خلیج فارس برای تمام بازیکنان کشورهای عرب منطقه اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد، بعید است باشگاه استقلال موفق به نگه داشتن این بازیکن در ایران شوند. از طرفی شنیده می‌شود.
برخی پیشکسوتان باشگاه استقلال که به علی فتح‌الله‌زاده مشاوره می‌دهند چندان با این انتقال موافق نیستند حتی گفته می‌شود ناصر حجازی که مدیریت فنی استقلال را برعهده دارد اعلام کرده این بازیکن بی‌انضباط و پرحاشیه است و استقلال نباید او را جذب کند(آره بابا گوره پدرش.لنگی میخوایم چکار.ناصرخان گفته جبارف?بازیکن بنیادکار بهتره پس یا اونو میگیریم یا هیشکیو.اندو بسه دیگه)


فداکار استقلال کیست؟

آندرانیک تیموریان هافبک ملی‌پوش فوتبال در آستانه پیوستن به استقلال است.

آندو که پرییشب به همراه تیم ملی به سفر شرق آسیا رفت با تغییراتی در فهرست استقلال به این تیم اضافه خواهد شد. 2شب پیش علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال در برنامه نود اعلام کرد با گفت‌وگو با بازیکنان تیم یکی از آنها را از لیست خارج می‌کند تا آندو به استقلال بپیوندد.

به گفته فتح‌الله‌زاده این بازیکن به احتمال بسیار زیاد سیدمهدی سیدصالحی خواهد بود. سیدصالحی از ناحیه رباط دچار مصدومیت و پارگی شده و بنابراین فرصت استفاده از او وجود ندارد. به گفته فتح‌الله‌زاده بازیکنی که از ناحیه رباط دچار مصدومیت بشود تا چند ماه قادر به فعالیت در سطح سابق خود نیست و بنابراین تصمیم در باشگاه بر این قرار گرفته که سیدصالحی از فهرست کنار برود.

 البته فتح‌الله‌زاده مستقیما به نام سیدصالحی اشاره نکرد اما از محتوای کلام او اینطور برمی‌آمد که این بازیکن کسی جز سیدصالحی نخواهد بود. مهاجمی که فصل گذشت در استقلال درخشید اما با مصدومیت رباط صلیبی حتی قرار بود از فهرست آبی‌ها خارج شود که با اعتراض‌اش نام خود را به لیست بازگرداند.

 با توجه به اینکه استقلال سه، چهار مهاجم خوب دارد حضور آندو مهمتر تشخیص داده شده است. کیانوش رحمتی هافبک دفاعی استقلال در بازی استقلال مقابل سپاهان با نمایش ضعیفی که داشت آبی‌ها را مجاب کرده که در این پست به یک بازیکن با کیفیت‌تر احتیاج دارد. بازیکنی مثل تیموریان که اتفاقا محصول باشگاه استقلال بوده است و پس از سال‌ها به دوست صمیمی‌اش مجتبی جباری خواهد پیوست، این دو بعد از درخشش در تیم جوانان استقلال برای گذراندن خدمت سربازی به ابومسلم پیوستند و به سطح ملی رسیدند.

 حالا آندو است و باشگاهی که به آنجا تعلق دارد او پس از سال‌ها به تیمی می‌رود که ارمنی‌ها عموما آن را انتخاب می‌کنند. دو تیم تاج و آرارات از دیرباز روابط خوبی با همدیگر داشته‌اند.

شایعه مهم در این زمینه این است که ظاهرا مظلومی چندان موافق حضور آندو در استقلال نیست و اولویت خود را جدب بازیکنان کناری اعلام کرده است.

خبری اومد میذارم...


نوشته شده در پنج شنبه 89/6/18ساعت 7:35 صبح توسط وبلاگ استقلال نظرات ( ) | |